keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Helmikuun lempparit

Mun mielestä tämmöiset kuukauden lempparit-postaukset on hirmu kivoja ja ajattelin nyt itsekin kokeilla. Helmikuu vilahti taas ihan silmissä ja on mukava aamulla mennä keittämään teetä kun alkaa olla valoisaa.

Clipperin tee

Clipperin valkoinen appelsiinitee <3

Näin talviaikaan mulla tuppaa olemaan hirmu kuiva iho, ja sitä oon hoitanut Lushin teepuu-suihkeella ja ruusuvedellä. 

lush kasvovesi

lush kasvovesi

Tässä yks päivä vasta löysin Lushin liikkeen ja vaikka olisi tehnyt mieli ostaa kaupasta kaikki, päädyin tähän suihkeeseen. Ja oon ollut tyytyväinen! Iho tuntuu pehmeämmältä ja puhtaammalta.   Ruusuvesi on punnitse ja säästä-kaupasta. 

hiustenhoito

hiustenhoito

Hiuksia oon hoitanut Biozellin syväpuhdistavalla shamppoolla sekä Tresemmen tyvihoidolla. Tää Tresemme ei jätä hiuksia tahmeiksi tai rasvaisen näköisiksi, vaikka sitä levitetäänkin ihan hiuksien tyveen. 

rimmel





huulipuna

Ihanan pirteä Rimmelin huulipuna Anttilasta. 

ipuro huonetuoksu

Ostettiin Anttilasta huonetuoksu meidän olkkariin. Appelsiinitaivas tuoksuu ihanalta.

studio chibli

Leffoja on tullut hieman katottua ja tää studio Chiblin Marnie oli mielestäni tosi kaunis elokuva. Ja oon jäänyt koukkuun Big bang theoryyn, sitä voisin katsoa viisi tuotantokautta illassa :D

maalaus


Innostuin myös maalaamaan. Ostin Tigeristä maalia ja Puuilosta löysin taulut sekä siveltimet.

itse tehty mekko


itse ommeltu paita

Innostuin väsäämään kesämekkoa sekä kauluspaitaa, ja mielestäni niistä tuli kyllä ihan vaatteen näköiset :D

Sanokaa muuten jos tykkäsitte tästä, ni voin tehdä näitä lemppari-postauksia useammin :) 

17 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Näitä olisi kyllä kiva lukea uudestaankin!

    pinjansilmin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Biozellin shampoot ei jotenkin yhtään sovi mun hiuksille :( Ne on ollut mulle pettymys. Mutta sitten kuitenkin ne sävyttävät hiustuotteet on kyl ihan hyviä! Tresemme taas on ihan huippu, niiden kaikista tuotteista tykkään kovasti !

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa onpa harmi :/ Mulla ne on toiminut ihan mukavasti samoin Tresemmet. Sävyttäviä en olekaan vielä kokeillut :D

      Poista
  3. Nuo Clipperin teet ovat aivan ihania ♥ Itse olen ihan rakastunut siihen rentouttavaan "uniteehen", sitä on mukava illalla keittää aimo kupillinen ennen nukkumaanmenoa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kuulostaa ihanalta! Mun pitää kokeilla sitä :)

      Poista
  4. Ootpa taitava noiden vaatteiden kanssa! :) Ja hei mä en tiennyt, että ihan Anttilastakin saa noita huonetuoksuja, pitää varmaan käydä tutustumassa valikoimaan sillä haluaisin itekin tuollasen hyvää tuoksua tuomaan! :)

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiitos paljon :) Kannattaa käydä, siellä oli monia erilaisia tuoksuja

      Poista
    2. Ai kiitos paljon :) Kannattaa käydä, siellä oli monia erilaisia tuoksuja

      Poista
  5. Pitäisi varmaan itsekin käydä ostamassa tuollainen huonetuoksu! Ja hienon mekon oot tehnyt :3

    VastaaPoista
  6. Ah, tuo Clipperin tee on meilläkin kaapissa, tosin kyllä se vadelma voittaa vielä tuon :D. Ja komppaan aikaisempia, olet kyllä todella taitava noiden vaatteiden kanssa! Ja lisää vain tällaisia postauksia, näistä saa aikalailla hyviä vinkkejä itselleen kätevästi.

    http://pamikyltsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mun pitääkin maistaa sitä vadelmaa seuraavaksi! :D Ja kiitos paljon

      Poista
  7. Täytyy varmaan kokeilla tota huulipunaa!

    http://harmaamaailmani.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva postaus :) Millä sä kuvaat noi kuvat? osa näyttää kännykällä otetuilta ja osa taas järkkärillä :D sul on ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän vanhempi järkkäri :D Välillä otan kuvia kännykällä, mut en tähän postaukseen.
      Kiitos, kiva että tykkäät! :)

      Poista