maanantai 19. lokakuuta 2015

Vapaapäivän postaus

Se olisikin sitten uusi viikko ja uusi maanantai. Mulla on tänään vapaapäivä töistä, niin ajattelin vähän päivitellä kuulumisiani kun tässä ehdin ennen koulua. 
Viime viikko meni työn merkeissä, ja oon ollut ihan väsynyt. Perjantaina nukahdin jo puoli kahdeksan! Selkeästi ikä alkaa painaa ;D 
Lauantaina valmistauduin kaverin tupareihin jossa samalla juhlittiin hänen synttäreitä. Mä en oo vieläkään ihan sisäistänyt että asutaan melkeimpä keskustassa, joten aikalailla juoksin asemalle luullen myöhästyväni junasta. Odotin siellä sitten parikymmentä minuuttia ihan turhaan :D 

Minea
Tosi lähi-lähikuva

Mutta ilta oli todella hauska ja mukava oli tutustua uusiin ihmisiin. Pakkauduttiin sitten yöllä kaverin autoon ja loput taksiin ja huristeltiin Helsingin puolelle baareilemaan. Hirmuinen jono oli vaan Kaikuun.
Myöhemmin me lähettiin Joonaksen kanssa sen vanhemmille yöksi.

Paras pitsa

Sunnuntaina näin Joonaksen siskopuolta ja sen suloisia lapsia. Iltapäivällä huristeltiin kotiin ja haettiin pitsaa pitkästä aikaa. Ja isovelikin tuli käymään.

halloween

tuikku

Oon nyt laittanut jo hämppiksen esille. Mun mielestä toi on mahdottoman hauska ja Joonaksen mielestä kamalin kapistus ikinä :D Haha

ulkolyhty

kodin sydän
Paljon valoa pitää olla. Ei hätää, laitoin led tuikun ettei keittiön verhot kärähdä. 

kulmahylly

Äitiltä sain kaksi lasipurkkia ja toiseen niistä laitoin mysliä. Haluaisin tohon kylkeen sellaisen liitutaulu-tarran, en vaan oo mistään löytänyt :(

pomppu
Pomppu
kani
Vincent ja hyvänmakuinen häkki


uroskanit sovussa
Puput on kyllä ollu vallattomia. Vincent vähän väliä hyppii yhelle tuolille vaikka se tietää ettei niin saa tehdä. Ja sitten se menee ja tunkee nenän Pompun häkkiin ja Pomppu nuolee sitä vaikka kuinka kauan :D 

Kiva on nähdä kun lukijamäärä nousee, toivottavasti ketään ei häiritse tämä vähän epäsäännöllinen postaustahti. Mä pyrin tekemään postauksia aina kun ehdin, se on nyt valitettavasti vähän jäänyt ajanpuutteen vuoksi.
Mutta se oli tällainen postaus, ja mun pitäisi kohta kipittää koulun penkille oppimaan vähän latinaa. Heihei, ja nähdään taas! <3

14 kommenttia:

  1. Oi aivan ihana tuo hämähäkki-kynttilä-systeemi! :D

    VastaaPoista
  2. Mustakin tuo hämäkki on aivan ihana! :D

    http://therhythmoftherush.blogspot.de

    VastaaPoista
  3. Voi miten suloisia pupuja <3 Ja haha, mulla on samanlainen kynttelikkö, tuo riippuva sydän homma :D En tiedä miten paremmin sitä olisi voinut kuvailla. Minulla se on kuitenkin valkoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, se on varmasti todella nätti! <3

      Poista
  4. mäki tykkään hurjan paljon tosta hämähäkistä !! jotenki kivan yksinkertainen, mutta silti erilainen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Tekis mieli saada jostain siihen viereen pienempi kaveri sille :D

      Poista
  5. Mä oon ihan ihastunu noihin sun pupuihin! Ihanat kuvat niistä! :)

    lyydialau.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aah voi että :D Ne osaa olla kyllä hurmaavia <3 Kiitos!

      Poista
  6. Söpöjä pupuja! Toi hämähäkki on mielettömän siisti!

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Onpa hauska tuo hämis-kynttiläjuttu, en olekaan ennen nähnyt tollasta! :-D

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) aikoinaan tiimarista bongasin sen :D

      Poista