lauantai 10. lokakuuta 2015

Batman vs Mymmeli

Mä tykkään pitää paljon erilaisia villakangastakkeja, ja mun ehdoton lemppari on yks musta jota mä kutsun Batmantakiksi :D Siinä on siis sellaiset leveät lyhyet hihat, ja kylmemmällä säällä käytän pitkiä hanskoja. Sen löysin joskus aikoja sitten kirpparilta, mutta se on merkkiä Vila. 

lyhythihainen takkivillakangastakki

villakangastakki
pitkät hanskat
villakangastakki

Tän liilan takin sain äidiltä ja se on kans todella ihana. Se sopii hyvin mekkojen kanssa, kun on vähän pidempi. Se on merkkiä H&M.

liila villakangastakki

villakangas
pitkä trenssi

Riksun femmatorilta olin tässä löytänyt tän ihanan mekon ja pakkohan sekin on näyttää teille.  On ollut vaan liian kylmä mekoille nyt, mutta ehtiihän sitä sitten keväällä :)

olkaimeton mekko
pitkä tukka
kukonaskel

oma kotiTää harmaa takki on uusin tulokas, ihana sekin. Ja taustalla näkyy vähän olohuonetta ja keittiötä :D

collarbone
 Eilen saatiin myytyä iso vaatekaappi ja sitä kantaessa teloin sitten varpaani... Nyt on kynnenalus ihan sininen ja turvonnut enkä oikein pysty pitämään kenkiä.

fallsyksyn sävyt


tee


 Puppanatkin  näyttävät viihtyvän täällä. 

Eilen lähin töihin jo 5.45 ja neljältä olin kotona. Onhan se rankkaa yhtäkkiä aikaisin herätä, varsinkin kun olin ehtinyt jo tottua siihen että vain iltapäivisin on menoa. Mutta kaikkeen tottuu :D Onneksi tänään pääsee saunomaan <3

6 kommenttia:

  1. kivoja vaatteita! :--) tajuttoman söpöjä pupusia <3 nyt tuli taas pupukuume D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) sinunkin pitää sitten hankkia söpöti puputi <3 :D

      Poista
  2. Tosi nättejä nuo takit, varsinkin tuo harmaa näyttää aivain ihanalta! Sulla on tosi kivat hiukset :-)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja vaatteita! Toi lila takki on ihana ♥ Ja voi mitä pupuja, niin söpöjä! :3

    VastaaPoista