sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Syksyn rusko

Heipä hei, näin pitkästä aikaa! Ja anteeksi tämmöinen pieni postaustauko, oon ollut todella kiireinen tässä koulu-työ- ja muuttohässäkässä.
Mitä minulle kuuluu? Hyvää kuuluu :) Oon saanut pakattua nyt suurimman osan tavaroistani ja ostanut mitä tarvitsee. Vapaa-ajallani oon kävellyt paljon luonnossa ja nauttinut syksystä. 
 
Repun löysin kirpparilta eurolla. Mun edellisestä oli ikävästi mennyt vetoketju rikki. 

lehti
ohraa

oksia
graffitteja
lehtiälinnun juoma astia
hippie
hippie
Ja 19.9 oltiin Hämeenlinnassa kisailemassa ja ei ollut oikein meidän päivä :D Vincent lähti pomppimaan kesken radan väärään suuntaan ja se hylättiin. Ensimmäisellä kierroksella se sai muutaman virhepisteen.

kuljetusboksi

Pomppu aina ennen lähtöä kiusii Vilperiä pomppimalla sen boxin katolla :D Laajennettiin Pompun häkkiä rappusten alle ja laitoin sinne pari pesäkoppia ja leluja. Se näyttää kyllä viihtyvän siellä.


estehyppy
ninjas neverending story

Ja  keskiviikkona Vilperi täytti yhden vuoden <3 Sillä alkaa turkki vaihtumaan, selässä on raja minkä takia näyttää että Vilperillä on tumma viitta päällä :D

nilkkurit

Syksykengät on kaivettu esille. 

lyhtykoiso

tupla

Sellasta siis täälläpäin, nyt hiippailen hakemaan poppareita sillä kohta alkaa leffa <3 Joonas haluaa että katson sen kanssa tähtien sodan :D 

4 kommenttia:

  1. Vilperille onnea :3
    Ihana postaus ja kivoja kuvia taas kerran:)

    VastaaPoista
  2. IHANA REPPU! Itsekkin olen yrittänyt (hieman epätoivoisesti) saalistaa kirpputoreilta uutta reppua, vanhasta alkaa uhkaavasti saumat ratkeamaan kovan käytön vuoksi :D

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos! :D Harvoin joo hyviä reppuja tulee vastaan, vaikka suht usein tuleekin käytyä kirpareilla :/

      Poista