keskiviikko 26. elokuuta 2015

Syksyn lemppareita

Syksy on tosiaan mun lemppari vuodenaika. Silloin on parhaimmat ilmat pitää mun lemppari vaatteita ja muutenkin on kaunista ja voi olla hyvillä mielin koko päivän sisällä menemättä lenkille vetoamalla huonoon säähän ;D  Mulla muuten kävi mielessä tehä jonkunnäköinen postaus hyvinvoinnista ja liikunnasta, mutta pitää nyt miettiä sitä. Nyt ajattelin näyttää teille vähän mistä mä pidän tai no mitä mä pidän. 
Varoitus muuten jos joku on allerginen polvisukille tai hatuille, niitä mä käytän nimittäin melkoisen paljon ;D 


Mulla on myös pakkomielle noihin vekki? hameisiin. Mun mielestä ne on niin söpöjä. Toi ruskea on Vero Modan. Mulla on myös parissa muussa värissä samantapaiset.



Oon itse tässä hetki sitten leikannut hiuksiani, ja letitettäessä ne menee hassun näköisesti :D 

Nilkkurit

Nää nilkkurit ostin Citymarketista muistaakseni viime keväänä. 

Baskeri
Anttilasta baskeri

Oon muuten miettinyt että jos kasvattaisin pois otsatukan.. Siinä kun on rasittavaa olla sitä leikkaamassa vähän väliä, mutta toisaalta mä niin pidän otsahiuksista :D Hankalaa..

Musta hame ja pikkutakki
Hame Tämän lemppari takin esittelin jo tässä postauksessa. Siinä samassa on myös samantyylisiä takkeja, mitä en nyt erikseen  kuvannut tähän postaukseen.

Polvisukat

Mekko on KappAhlista ja nuo sukat tais olla h&m. En nyt tarkalleen muista niitten alkuperää.

Kaulahuivi
Huivi KiKestä, 50 snt.


trenssi
 Tämä musta trenssi on mulla ollut jo useamman vuoden, se on vanha palvelija :D Mä käytän sitä sadetakkina, se on nimittäin kestää sadetta jonkinverran. Tekisi mieli sellasta ruskeaa trenssiä, mutta mistään ei löydy ihan sellaista mitä mietin. Paljon oon nähnyt sellasia pitkiä takkeja, mutta mähän hukun niihin ja kävellessä kompastuisin vaan :D
Bleiseri

punainen bleiseri
Bleisereitä käytän todella paljon ja minulla on niitä varmaankin joka värissä..  Nyt ehin kuvata vain tän punaisen ja ton harmaan mitä käytän paljon, alkoi nimittäin jo tulla sen verran hämärää. Tämä punainen on h&m stä ostettu ja ylempi on Laaksolta.


olkalaukut
1. Kirpparilta 2. Clarks 3. Pieces 4. Marimekko
clarks

Nämä on mun isoimmat laukut, joita käytän koulussa. Tämä Clarksin laukku on varmasti vähän mielipiteitä jakava, mutta minusta se on hauska :)














kynttilä
Tämä on siis ostettu tuttuni Piantik- liikkestä

kynttilä
Ja tuntuu että noita kynttilöitä ja jouluvaloja on ihan liian vähän :D 

tumblr



jouluvalot
 Mulla oli ennen tässä sängyllä tähti valot, mutta Vincent oli ilkimys ja haukkasi johdon poikki :( Mutta eikai nämä sydämmetkään hassummat ole. Tuolla muuten roikkuu tollanen apina pehmolelu, ja sen kun laittaa päälle, se pyörii lattialla ja nauraa :D Sain sen joskus synttärilahjaksi ja se on kyllä aivan ihana. 


Ainut varjopuoli syksyssä on tuuliset säät. Mulla on joku ihme vaiva mun nilkoissa ja niihin vihloo melkeimpä joka ilta. Sen takia joudun käyttämään paljon villasukkia, ja nyt kun ulkona alkoi sataa,  kieputin nilkan ympärille siteen ettei tunnu niin ikävältä. Ehkä mä alan tulla jo vanhaksi ja reumatismi iski ;D
Vincent taas näyttää nauttivan tosta sateisesta ilmasta, se juoksentelee tässä huoneessa eestaas ja pomppii tuolla parvekkeella :D
Kani
Kanihyppy

Vinski on varmaan vaikein kuvattava kani :D Ei millään voi olla hetkeä paikoillaan ja aina sen on pakko juosta mun luo ja tunkea se naama kameran linssiin kiinni :D

Viikonlopusta tulee taas varmasti kiva, on nimittäin mun veljen tytön nimijäiset lauantaina ja sunnuntaina huristellaan Tanjan ja neljän kanin kanssa estekisoihin sekä näyttelyyn :) 

Mutta hei, jos mä nyt maltan lopettaa ennenkun innostun höpisemään ihan muista aiheista :D 
Nähdään taas <3

6 kommenttia:

  1. Nuo viininpunaiset kengät ovat aivan ihanat :3

    http://janitaqq.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita! <3 ja Vinski on niin suloinen :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) se on kyllä sellanen höpsö <3

      Poista
  3. Kivoja vaatteita mutta tykkäsin eritoten tosta punaisesta bleiseristä sekä mustasta trenssistä :)! ja voiettä tuo pupu on kyllä suloinen... ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Bleiseri ja trenssi on kyllä aina tyylikkäät :) ja Vincent kiittää ;D

      Poista