torstai 20. elokuuta 2015

Liebser Award again

Alkoi tämäkin aamu kivasti, heräsin päänsärkyyn ja oli sähkökatkos, niin en saanut kahvia. Keksin sit lähteä lähellä sijaitsevaan valintataloon hakemaan kahvin :D Olin varmasti huvittava näky raahatessani zombina sitä litran purkkia ja huulilla maitokahviviikset. 


Oon saanut taas lisää liebster award- haasteita ja ajattelin tehdä ne. Haasteen idea on siis saada näkyvyyttä alle 200  lukijan blogeille. Nyt vastasin siis jokaisen blogin keksimiin kysymyksiin ja toivottavasti jaksatte lukea :D 

Säännöt on siis: 
1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimitetyille.

Kiitokset 
- http://elamanikipina.blogspot.fi/
- http://alaollanelli.blogspot.fi/
- http://katlinxd.blogspot.fi/

1. Lempi pelisi puhelimessa? (jos ei ole, niin sovellus). 

- En oikastaan pelaile puhelimella, minulta löytyy disco zoo ja clash of clans joita pelaan joskus kun muistan

2. Mitä toivot joululahjaksi 2015?
- Kaveria Vincentille

3. Lempi paikka huoneessasi?

- Sänky, työpöytä tai parveke

4. Asia tai ihminen, jota ilman et voi elää?
- Läheiset ihmiset ja noi kaksi karvakorvaa on todella tärkeitä mulle

5. Jos saisit poistaa yhden asian koko maailmasta, mikä se olisi? (perustelut)
- Hmm. Vaan yhden? Ehkä jotkut negatiiviset ajattelut jokaisen päästä :D 

6. Kissa vai koira?
- Kissa JA koira :P

7. Jos käytät meikkejä, niin mitä käytät? Hinta?

-Lumenen ripsari 5e
-Lumenen puuteri 8e
-Maybellinen meikkivoide 9e
-Maybellinen huulipuna muistaakseni 10e

8. Mitä haluaisitte juuri nyt? Miksi?

- Kahvia. En oo saanut koko aamuna tyhmän sähkökatkoksen takia

9. Ensimmäinen sana pienenä, minkä osasitte sanoa?
- Titto :D eli mun lempinimi. Tai äiti varmaankin. 

10. Halloween vai ystävänpäivä?
- Halloween

11. Sinusta ja parhaastakaverista kuvaa? Kauan olette tunteneet? 
- Tutustuin Tanjaan seiskalle mentäessä, eli öö sen 7-8 vuotta jo? 


  

1. Miksi aloitit bloggaamisen?
- Oon aina tykännyt siitä ideasta että tehään blogia.  Haluaisin tehä youtubeen videoita ja pelivideoita varsinkin halusin joskus tehä, mutta se on nyt jäänyt kun ei ole sopivaa konetta eikä kameraa :/ Päätin sit aloittaa tän blogin, ja tykkään kyllä hirveesti kirjoitella ja ottaa kuvia tänne :)
2. Lemppari kaupunki Suomesta missä olet käynyt?

- Hämeenlinna
3. Kuukauden suosikki biisi?
- Tää on kyl useammman kuukauden suosikki- Adam Lambert: Another lonely night
4. Minkä ekstreme -tempun haluaisit tehdä, miksi? (esim. benji-hyppy, laskuvarjo hyppy)
- Kuperkeikka on ihan tarpeeks exteme mulle :D
5. Ärsyttävin piirre ihmisellä?
- Negatiivisuus, kateus, ahneus..
6. Mitä alaa opiskelet/opiskelit/haluaisit opiskella?
- Olen opiskellut ja valmistunut puutarhuriksi -13. Olen nyt iltalukiossa ja  haluaisin opiskella eläinlääkäriksi tai vaikka laborantiksi :D
7. Lemppari vaatekauppa?

- Hmm.. h&m vaikka :D En kauheesti jaksa fanittaa jotain tiettyä vaatekauppaa
8. Lempi elokuvasi lapsena?
- En muista mikä se oli, mutta Ponyo on ainakin yks lemppareista
9. Ihanin muisto?
- Niitä on muutamia..
10. Mistä tavarasta, et voisi koskaan luopua?'
- Valokuvat tai yks vanha pehmolelu 
11. Osaatko kertoa vitsejä? Kerro yksi
- Miks kana meni tien yli? Koska se ei päässy ali hahah, en mä osaa vitsejä :D


1. Jäikö kesästä puuttumaan jotain?
- Ei mun mielestä
2. Suosikki kesäherkku?

- Mansikat! Rakastan mansikoita :3
3. Mitä odotat eniten ensi vuodelta?
- En erityisesti mitään erikoista :D Oon vähän tylsä
4. Lempiväri(t)?
Porvoon putiikista putelit

- Viininpunainen, turkoosi, valkoinen..
5. Kerro lyhyesti sinulle tärkeimmästä eläimestä (ei tarvitse olla oma).
Kuvassa Pomppu <3


- Ylläripylläri, niitä on muutama :D
- Pienenä kun asuttiin vielä etelä-pohjanmaalla, siellä oli meillä saksanpaimenkoira jota kutsuin Mopeksi. Se oli se mun suojelusenkeli. Ennen tarhaan menoa jo juoksentelin sen koiran kanssa päivät pitkät siellä pihoilla ja pelloilla ja jos menin liian lähelle tietä sen mielestä ni se juoksi mun eteen :D 
-Pomppu on mun ensimmäinen kani ja se on jo kuuden vuoden ajan ollut mun seurana ja saa mut aina hyvälle tuulelle ihan vaan juoksemalla mun perässä alakerrassa ja hyppäämällä sohvalla mun viereen, tai selkänojalle ja siinä se viiksikarvoilla kutittaa mun korvaa tai niskaa.  Usein mennessäni yöksi jonnekkin se on lähtenyt mun mukaan. 
- Vincent on taas se säheltäjätenava jonka ansiosta ei mikään päivä oo tylsä :D Se on myös sellanen hurmuri ja se kyllä sen tietää itsekkin. Usein jos syön huoneessani jotain mikä maistuisi myös sille, se hyppää mun viereen ja varastaa palasen ja juoksee se suussaan ympäri yläkertaa ja etsii sopivaa paikkaa sen natustamiseen :D Kerran se juoksi varmaan sen viis minuuttia näkkäri hampaissa edes takas. 
6. Missä olet viiden (5) vuoden päästä?
- Toivottavasti omassa asunnossa ainakin
7. Mitä haluaisit kertoa maailmalle? 
- Jos tekee mieli jäätelöä aamupalaksi, niin syö
8. Oletko optimisti vai pessimisti?
- Optimisti
9. Suurin saavutuksesi tähän mennessä?
- Selvisin ahdistuksesta ja muusta ikävästä
10. Minkä harrastuksen haluasit aloittaa jos voisit?
- Haluausin tanssia ja jatkaa ratsastusta ja suunnata esteille
11. Lempi kesäbiisi?
- Kesäbiisi? öö en tiiä kyllä

Toivottavasti nyt tykkäsitte vaikka onkin paljon kysymyksiä :D Mä en nyt valitettavasti  keksi 11 blogia joilla on sen alle 200 lukijaa jos ei haittaa tämmöinen järjestely :) 
Nonni, Nyt saatiin sähköt takas, vihdoin pääsen syömään :D

2 kommenttia: