torstai 27. elokuuta 2015

Ihonhoitoa ja hyvinvointia

Ajattelin vähän höpistä tässä mun ihonhoidosta ja muusta hyvinvoinnista. Mulla on siis ollut joskus nuorempana aknea ja vielä valitettavasti näkyy iholla hieman epätasaisuuksia, vaikka iho onkin jo parempi.  Olen käynyt joskus kosmetologin hoidoissa ja koin niiden olleen avuksi. Tykkään käyttää herkälle iholle tarkotettuja tuotteita.

Pyrin syömään terveellisesti ja monipuolisesti, vaikka joskus tulee kyllä heitettyä illalla uuniin ranskikset.. :D Lihaa en siis syö, kalaa vain sillointällöin. En käytä maitotuotteitakaan, oon ne korvannut mantelijuomalla ja soijalla. Otan aamuisin vitamiinit ja kalaöljykapselin.

juoksu
Oon päättänyt olla vähän ahkerampi urheilun suhteen. En muista millon viimeksi olisin oikeesti käynyt lenkillä D: Kyllähän mä siis liikun päivän mittaan, mut en oo sit illalla erikseen jaksanut lenkille mennä. Ratsastuskin on nyt jäänyt vähemmälle.  Tein jo pienen liikuntasuunnitelmankin.

litteä vatsa

Pienet painot oon ostanut Tigeristä joskus.

paino

Kasvojenhoidossa mulla on käytössä näitä tuotteita
ihonhoito
Minulla ei vaan tällähetkellä ole naamalle tarkoitettua kuorinta-ainetta. Osaisiko joku suositella jotain hyvää?

puhdistusgeeli

Meikit puhdistan tällä Erisanin puhdistusgeelillä iltaisin. Olen ostanut tämän Lumenen tehtaalta Espoosta.

freeman

Naamioina käytän näitä freemanin kurkku- ja mutanaamioita. Kurkkunaamio levityksen jälkeen jähmetyy muutamassa minuutissa ja sitten se revitään pois. Kuulostaa rajulta, mutta ei se satu ;D Sitä en käytä niin usein kuin tuota mutanaamiota.

bio-oil

Lumenen silmävoidetta käytän sillointällöin, se tuppaa vaan helposti unohtumaan. Pitäisi varmaan vähän skarpata sen kanssa. Bio-oiliin olen todella tyytyväinen! En tiedä mihin sen vaikutus perustuu, mutta kyllä se minun mielestäni on pieniin aknearpiin tepsinyt.

Bio-oilin lisäksi käytän LV:n kasvovoidetta herkkäihoisille.

kosteusvoide



erboristica
Olin joululahjaksi saanut äidiltäni hauskan tuoksuisen käsivoiteen. Siinä on ilmeisesti jotain riisi- ja puuvillaöljyä.

klippoteket

Kun on kiireinen aamu joskus niin tämä Klippoteketin kuivashamppoo on kyllä pelastaja. Se toimii hyvin mulla näissä pitkissä hiuksissa ja se lähtee shamppoolla pesemällä hyvin pois. Hyvä hinta-laatu suhde.  Se on ostettu Sokos emotionista ja maksoi 4e.

luomushampoo

faith in nature

Ja shamppoona käytän faith in naturen shampoota ja citymarketista ostamaani hoitoainetta. Ton hoitoaineen ostaessani nappasin sen vaan hyllystä sitä sen enempää katsomatta, olettaen sen olevan hintalapun mukainen shamppoo. Hiuksia pesiessäni ihmettelin siinä vähän sitä koostumusta ja tajusin että se on hoitoaine.. Ilmeisesti joku hölmö oli siellä kaupassa laittanut sen väärälle hyllylle :D

Ruukut









Simpukka-asetelma
Ulkoisen hyvinvoinnin lisäksi tykkään, että huoneessani on pala luontoa. Vaikka onkin pienen ja mitättömän näköinen asetelma, se tekee minut onnelliseksi. Tuon vihreän kiven löysin järvenpäässä olevasta kivi-putiikista. Se on kuulemma mun horoskoopin mukainen onnenkivi.
Ja noi halaavat ukkelit on suola- ja pippurisirotin :D Ne oli osa mun poikaystävän antamaa lahjaa.

teepurkki

Tykkään myös juoda paaaljon teetä. Mustavalkoisen purkin ostin kirpparilta parilla eurolla. Se taitaa olla ikeasta alunperin. Sinne mahtuu just passelisti teepaketti. Söpö pöllömuki on Tokyokanista helsingistä.

minä

Onnea on myös oma parveke <3

8 kommenttia:

  1. Suosittelen freemanin tuotteita, ehdottomasti! Freemanilta löytyy esim sokoksilta ihan huippuhyviä kuorintoja, maskeja ja tälläsiä. Lumenen tuotteet ehdoton kakkonen. Freemanin tuotteet tuntuu vaan hellemmiltä. :-)

    Todella kiva postaus tämä tälläinen, kosmetiikka on sydäntäni lähellä.

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos vinkistä, pitää mennä katselemaan ^_^ ja kiva että tykkäsit! :)

      Poista
  2. Body Shopilla taisi nyt olla jotakin uusia tuotteita, nekin kannattaa käydä tsekkaamassa, saattaa löytyä kuorintajutskiakin! Mulla on käytössä tuota Timotei pure - shampoota, ja siis suosittelen, tosi hyvä tuote.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa joo, mä olin ihan unohtanut body shopin olemassaolon! :D hienoa, kiitos :3

      Poista
  3. Vitsi oot kyllä hyvässä kunnossa :)! Kiva postaus ♥ Toi kuivashampoo on ihan parasta :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no kiitos paljon :D Ja kiva että tykkäsit! :3

      Poista
  4. Toi Klippotek on mun luottotuote! :) Jonkin lehden välissä tuli hyvä kuorintakosteusnaamiohomma Garnierilta, jokin 3-in-1-juttu, osaava myyjä varmaa tietäisi tarkan nimen. Oli kuitenkin superhyvä, suosittelen sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa okei :) pitää kattella sellasta, kiitos <3

      Poista