torstai 13. elokuuta 2015

Ei sitä voi aina osata

Heii mitäs teille kuuluu? :)
Itse tulin tänne Joonaksen kämpille tiistaina, tarkoitus oli tehdä tätä blogia silläaikaa kun toinen on töissä, mutta unohdin sitten kameran johdon kotiin.. Tyypillistä, varsinkin kun olin tässä napsinut niin paljon kivoja kuvia.

Mutta toivottavasti nyt saatte selvää näistä puhelimen laadukkaista kuvista :D

Minea
 Koulukin alkaa vasta kuun viimeinen päivä. Luulin sen alkavan 12.8 ja laitoin sähköpostia kursseista ja ehdin hätääntyä kun kukaan ei vastannut :D Äiti sitten muisti että se alkoi viimevuonnakin myöhemmin. Ehdinpähän tässä nyt hyvin hankkia oman tietokoneen ja joitain kurssikirjoja valmiiksi.

Venytys

Olinkohan ton korun ostanut joskus viikko-kaks sitten ja nyt jo siitä lähtee väri :(  Cybershopista ostin ja luulin sen olevan vähän laadukkaampi vaikkei maksanut kuin 8 euroa.

Tee




































Oon litkinyt tota teetä koko aamun :D Se on hyvää vaikken mustasta niin oo ennen välittänyt. 

Tänäänkään ei kyllä oo mun päivä, ensin mä kaadoin kahviin yli viikon vanhaa kahvia ja ihmettelin miksi murot maistuu karmealta. Äsken taas oli tarkoitus tehdä täyttävämpi salaatti, ja  laitoin  kattilan liedelle makarooneja varten. Istahdin sitten hetkeksi tähän blogin ääreen ja ihmettelen miksi vesi ei ala kiehumaan ja menin katsomaan, niin olin laittanut urpona väärän lieden päälle niin se punaisena siinä naksui ja hohkasi kuumuuttaan.
Jos nyt kolmannella kerralla onnistuis tää syöminen :D

Mutta hei, nähdään taas ja pahoittelut tosiaan näin pienestä postauksesta.




2 kommenttia: