keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Pieniä ostoksia

Tänään poikaystävän lähdettyä töihin kuudelta en saanut enää unta kun iski kuvausinto, mutta näin mun tuurilla ulkona on synkkää ja kamala kaatosade! No eipä se mua estä, laitoin noi miljoonat "jouluvalot" päälle huoneessani ja fiilistelin juoden aamukahvit :)

Puiset kirjaimet
mansikka
Aamupalaksi mansikoita omalta pihalta <3

 Kävin eilen parilla kirpputorilla ja Willassa shoppailemassa ja tietysti löysin kaikkea ihanaa ;D 
Valkoinen laukku
Hapsulaukku
Tämä laukku löyty Hyvinkään KiKestä ja maksoi 1€ :D Todella siisti ja hyväkuntoinen laukku. 
Pyyhenipsu
Söpö pyyhenipsu KiKestä, hurjat 20 senttiä ;D 
Hopeasormus
Pienempi sormus on Kirpputori Tingi&tongista ja maksoi 1€ 
Isompi on Gina Tricot 2.50€

Harmaa mekko

Ja tämä mekko oli kans Gina tricoosta ja maksoi vain 14.95€ Ihanan joustava kangas ja samalla tyylikäs mutta käy myös hyvin arkimekkona :) Tuohon sopisi hyvin joku näyttävä kaulakoru. Ja vaikka on korkea kaulus, niin ei tunnu yhtään kuristavalta. Jännä miten maku muuttuu, ennen nimittäin koin tällaisen kaula-aukon ahdistavaksi.

harmaa mekko

Nähdään taas ^_^

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja ihana toi mekko! :)

    http://senjamavie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jouluvalot on vaan jotain niin ihanaa! Oon jo pitkään haaveillut kuorruttavani koko kämpän sellaisilla kun muutan omaan asuntoon :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on! :) mä oon laittanut sängyn päätyyn ja seinän viertä ja sit mulla on parissa lyhdyssä ja kaikkialla mahdollisessa kolossa :D ja vielä voisin laittaa enemmän ;D

      Poista
  3. Oi vautsi upea mekko!! Pakko sanoa vielä että itsekin omistan tuollaisen gina tricotin sormuksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja en ihmettele, se on kyllä kaunis sormus :D

      Poista