torstai 23. heinäkuuta 2015

Lazy day


Tänään on ollut taas koko päivän sateista ja sehän vaikuttaa mielialaan. Koko päivä on mennyt youtubea katsoen :D

Morning
Princess
Herättyäni oli kiljuva nälkä ja suunnistin alakertaan missä toinen pupuistani Pomppu asuu. Pomppu on niin ihana kun se vielä on kuin lapsi ja jaksaa juosta korvat putkella mua vastaan joka päivä <3

sylikani
Katottiin yhdessä sitten Phoenixin eläinpoliiseja. Ja ei tarvii välittää mun todella upeista vaaleanpunaisista kotipöksyistä ;DD 
En muuten ole varmastikaan ainut joka haluaisi koko päivän olla pyjamassaan mukavasti, harmi vain että jos niin tekee, saa outoja katseita kaupassa. Löysin tässä joskus H&M:ltä ihanat harmaan/mustan sävyiset pöksyt. Ne on yhtä mukavat ku pyjama, mutta näyttää paremmalta.

Housut
Maksoi muistaakseni alle 15€  ja että mä pidän näistä! On tullut pidettyä todella usein. 

Selfie
Mutta kello on taas juossut ja mun pitäisi ehtiä junaan. Lähden tuonne Helsingin suunnalle poikaystävän luo ja seuraavan kerran varmaankin pystyn postaamaan vasta viikonloppuna tai ensi viikolla . Mutta hauskaa tulevaa viikonloppua teille ja nähään sillon :)

10 kommenttia:

  1. Blogin ulkoasussa on vielä kehittelemista, mutta pääasia, että tykkäät itse. :)

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka suloinen kani, mulla itelläni on kolme kania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana pieni :3 Mä olen harkinnut ottavani kolmannen tässä lähiaikoina :D

      Poista
  3. Ihana pupu! Vasta söpö onkin kun istuu sun sylissä noin :3

    VastaaPoista
  4. Sun blogin ulkoasu sopii ainakin sulle tosi hyvin. :D Tämmönen pirteen vaaleenpunainen. Pystyn tosi hyvin samaistumaan näihin sadepäiviin, sillä itsekin vietän yleensä kurjat päivät sisällä katsoen YouTubesta lempivloggaajieni videoita kännykällä. :D Ja vähänkö Pomppu on suloinen. <3 Ite haluisin kanin, mut en uskalla ottaa kun meillä on just koira ja kissoja. :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään kans tästä väristä, tuntuu että vähän jokaisella on niin valkoista. Haha, ainakin kurja päivä menee nopeasti kun on hauskaa tekemistä :D

      Poista
  5. ihana pupu :3 muutenki kiva postaus!

    VastaaPoista